FanFare
Çevrimiçi alışveriş, internet ortamından mal ve hizmet satın alım faaliyetidir. İnternet üzerinden alışveriş yoluyla, alıcı ilk önce satıcı tarafından tanıtılan web üzerinden harcamak istediği malları ve hizmetleri görebilir.
Bu çevrimiçi alışveriş etkinliği, doğrudan yüz yüze iletişim gerektirmeyen, ancak İnternet erişimi servisiyle bağlantılı dizüstü bilgisayar, bilgisayar veya mobil ortam üzerinden dünyaya ve dünyadan ayrı olarak yapılabilen yeni bir iletişim şeklidir.
Çevrimiçi alışveriş, satıcıya veya satıcıya satıcıya satım işlemi için kullanılan elektronik ticaretin bir şeklidir.
Bu parçalanmış tüketici-marka ilişkisi ve içerik oluşturucular, markalar ve kullanıcılar arasındaki kapalı döngü bağlantılarının eksikliği
, tam potansiyelini gerçekleştiremeyen Sosyal A ticaret ortamına yol açmıştır.
, tam potansiyelini gerçekleştiremeyen Sosyal A ticaret ortamına yol açmıştır.
Fanfare ekosistemi bu sorunu çözmeye çalışıyor. ERC-20 Fanfare Token'ı (FAN Token) kullanarak, içerik oluşturucuların, tüketicilerin ve markaların Token FAN aracılığıyla değer değişimi yoluyla yakından bağlantı kurabileceği bir Sosyal Ticaret ekosistemi oluşturuyoruz.
FAN Tokens, kullanıcı tarafından hazırlanan videoları satın alınan videolara dönüştürerek, markalar tarafından içerik oluşturucular için bir ödül mekanizması olarak kullanılacaktır. Bu, kullanıcı tarafından oluşturulan herhangi bir videonun marka için bir satış noktası olma potansiyeline sahip olmasını sağlayarak, tüm sosyal platformu ürün için bir pazar yeri haline getirmektedir.
Kullanıcılara, arkadaşlarının veya diğer tüketicilerin yaptığı videoları izlemek için harcanan zaman için bir teşvik verilecektir. Kullanıcılar, sırayla, Fanfare eStore'dan ürün satın almak için hediye olarak aldıkları FAN Jetonunu kullanabilirler.
Fanfare eStore'dan ürün satın alan tüketiciler, çekici indirimlerden veya ek avantajlardan daha fazla yararlanabilir.
Singapur merkezli bir şirket olan Fanfare Global Pte Ltd, bu Fanfare ekosistemini yarattı.
Şirket, seri girişimciler, başarılı iş sahipleri ve profesyoneller tarafından yönetilmektedir - medya, hukuk, pazarlama, finans ve yatırım geçmişlerinden gelen on yıllardır bir araya gelerek - ve aynı zamanda yatırım şirketleri tarafından da desteklenmektedir.
En kapsamlı, merkezi Sosyal Ticaret platformunu oluşturduk - The Fanfare App.
Token FAN üç ana sütun üzerinde inşa edilmiştir:
- Paylaşma Çabaları - güvene dayalı olarak, bu ortak ekosistemler kullanıcı büyümesini artırmaya, paydaşların güvenini oluşturmaya ve sürdürülebilirliği sağlamaya hizmet edecektir.
- Servet Dağılımı - tüm paydaşların teşvik ve ödüller paylaşmasından faydalanacağı bir kazan-kazan ekonomisi
- Yeni Değerin Kilidini Açma - satın alınan videoya kullanıcı tarafından oluşturulan video dönüşümü.
Sorun
Markalar, çok sayıda kullanıcı tarafından oluşturulan videodan para kazanmak veya etkin bir şekilde yararlanmak için yetkilendirilmemektedir. Çoğu içerik oluşturucu, çabaları için yeterince ödüllendirilmemektedir. Parçalanmış marka-tüketici ilişkileri ve içerik oluşturucular, markalar ve tüketiciler arasındaki kapalı döngü bağlantılarının olmaması, tam potansiyelini gerçekleştiremeyen bir Sosyal Ticaret ortamına yol açmaktadır.
Markalar, çok sayıda kullanıcı tarafından oluşturulan videodan para kazanmak veya etkin bir şekilde yararlanmak için yetkilendirilmemektedir. Çoğu içerik oluşturucu, çabaları için yeterince ödüllendirilmemektedir. Parçalanmış marka-tüketici ilişkileri ve içerik oluşturucular, markalar ve tüketiciler arasındaki kapalı döngü bağlantılarının olmaması, tam potansiyelini gerçekleştiremeyen bir Sosyal Ticaret ortamına yol açmaktadır.
Çözüm
Fanfare, içerik oluşturucuların, markaların ve tüketicilerin yakından bağlantı kurabileceği bir ekosistem oluşturmayı amaçlıyor. Markalar, kullanıcı tarafından oluşturulan videoları, markaların satış noktası olarak hareket edebilecek satın alınmış videolara dönüştürerek, tüm sosyal platformu ürün için bir pazar yeri haline getirerek, içerik oluşturucular için Token FAN'ı bir ödül mekanizması olarak kullanacak.
Fanfare, içerik oluşturucuların, markaların ve tüketicilerin yakından bağlantı kurabileceği bir ekosistem oluşturmayı amaçlıyor. Markalar, kullanıcı tarafından oluşturulan videoları, markaların satış noktası olarak hareket edebilecek satın alınmış videolara dönüştürerek, tüm sosyal platformu ürün için bir pazar yeri haline getirerek, içerik oluşturucular için Token FAN'ı bir ödül mekanizması olarak kullanacak.
FANFARE KULLANICI UYGULAMASI CANLI
150.000'in üzerinde başka kullanıcıya katılın ve hayranları ve izleyicileri için en sevdikleri markalar hakkında her şeyi paylaşmak ve izlemek için birlikte oluşturduğumuz ve video paylaşımlı sosyal ticaret platformumuzu indirin.
150.000'in üzerinde başka kullanıcıya katılın ve hayranları ve izleyicileri için en sevdikleri markalar hakkında her şeyi paylaşmak ve izlemek için birlikte oluşturduğumuz ve video paylaşımlı sosyal ticaret platformumuzu indirin.
TOKENSALE
Toplam FAN temini: 2.000.000.000 FAN
Özel satış için toplam arz: 400.000.000 FAN (% 20 bonus)
PreICO satışı için toplam tedarik: 200.000.000 FAN (% 10 bonus)
Crowdsale 1. Kısım için toplam tedarik: 100.000.000 FAN (% 5 bonus)
Crowdsale için toplam tedarik Bölüm 2: 100.000.000 FAN (% 0 bonus)
FAN jetonlarının fiyatı: 1 ETH = 10.000 FAN
Unsold tokenleri yanacaktır
Özel satış için toplam arz: 400.000.000 FAN (% 20 bonus)
PreICO satışı için toplam tedarik: 200.000.000 FAN (% 10 bonus)
Crowdsale 1. Kısım için toplam tedarik: 100.000.000 FAN (% 5 bonus)
Crowdsale için toplam tedarik Bölüm 2: 100.000.000 FAN (% 0 bonus)
FAN jetonlarının fiyatı: 1 ETH = 10.000 FAN
Unsold tokenleri yanacaktır
daha fazla bilgi detayı:
web sitesi: https://tokensale.fanfare.global/
whitepaper: https://tokensale.fanfare.global/
web sitesi: https://tokensale.fanfare.global/
whitepaper: https://tokensale.fanfare.global/
Profil bağlantısı bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1148728
Komentar
Posting Komentar