Safein: цифровий ідентифікатор та одиночний платіжний гаманець


Електронна комерція все ще зазнає багатьох недоліків, особливо:
для користувачів: надмірна реєстрація, відсутність конфіденційності, недостатня кібернетична безпека, обмежена можливість платити в середині клієнта;
для трейдерів: субоптимальних коефіцієнт конверсії для процедури реєстрації від'їзду проблематично і багато обурювало, перевірка користувача є складною і дорогою, збільшуючи вартість управління облікових записів і т.д.
Ці ключові питання можуть і повинні бути оброблені за допомогою комплексного рішення, інтегрованого та простого. У відповідь на потребу ринку, команда Safein була на місії, щоб принести рішення, які були розроблені спеціально про опрацювання питань, викладених вище. Safein кінцевого продукту, в загальному, був би універсальний цифровий гаманець, які забезпечують орієнтованих на користувача управління ідентифікаційними під контролем свою власну, авторизацію і поодинокі авторизації і платіжні функції - все в одному місці, за допомогою декількох клацань миші і без клавіатури необхідно.
Таким чином, незважаючи на те, що ринок відчуває достаток управління платформою цифрових ідентифікаторів, в порівнянні з Safein, яких не існує рішення, які забезпечать багато уваги на простоту використання, інтеграції та кібер-безпеки, а також дозволяє користувачам отримати повний контроль, як управляється їх дані. Крім того, Safein подолати розрив на ринку, надаючи тільки універсальне рішення, яке дозволяє керувати кількома обліковими записами, які вимагають цифровий ідентифікації, і здійснити оплату в формі декретів і крипто - всі вони доступні в одному цифровому гаманці через досвід без кордонів.
Як ілюстрацію, давайте розглянемо порівняння деяких однорангових рішень (які в даний час діють чи обіцяють незабаром з'явитися на ринок) з унікальною пропозицією Safein. Для цього порівняння ми вибрали однорангове рішення, яке обіцяє порівнянні функції. Побудовані Safein продукти (рішення щодо цифрової ідентифікації / підпису, а також перевірки / розрахунки в крипто і фіаті).
Користувачі люблять концепцію єдиного входу, але відмовляються від існуючого рішення використовувати їх особисті дані
Для будь-якої комерційної діяльності, на борту користувачів є одним з найважливіших вражень, що сприяють підвищенню рівня взаємодії користувачів та підвищенню рівня конвертації. Успіх єдиного вхідного рішення, такого як кнопки входу в обліковий запис Facebook і Google, є доказом того, що користувачі Інтернету цінують простоту та чекають постійного досвіду роботи на різних веб-сайтах, які вони відвідують в Інтернеті. Проте існуючі рішення мають значні обмеження.
Одна з головних проблем із цим рішенням полягає в тому, що облікові записи користувачів не повинні бути фальшивими і, отже, обмежувати доступ користувачів до сервісів, що потребують реального та надійного підтвердження особи. У той же час, це передбачає дорогі заходи щодо запобігання шахрайствам, які торговці повинні найняти, щоб обмежити їх ризик.
Інша проблема полягає в тому, що в той час як зростає занепокоєння у всьому світі, щоб заслужити право бути забутим, Facebook і Google роблять мільярди доларів щороку, збираючи і продаючи свій код користувача і дані інтернет-активності, пов'язані з третіми особами; Тому це несумісне з інтересами чинного обов'язку забезпечити контроль над персональними даними для громадськості. Незважаючи на стійкість, відповідний користувач в кінцевому підсумку досяг критичної маси, в результаті чого цей інтернет-гігант розглядає дані користувача та поважає конфіденційність користувачів. І, схоже, такий час буде найближчим часом - як показує, наприклад, Facebook втрачає користувачів до таких додатків, як Snapchat, які дозволяють обмінюватися фотографіями та відео, які відсутні в онлайн-зоні. посилення правил захисту даних та збільшення кількості правових прецедентів. Safein визнає, що конфіденційність є основною цінністю для онлайн досвіду користувача та вжити необхідних заходів, в даний час - створювати продукти, які дозволяють користувачам задавати третю сторону, щоб видалити свої персональні дані, явно зобов'язання не продавати призначені для користувача дані третіх осіб і передати тільки на інформації. на основі необхідності знати, забезпечення можливого рівня анонімності в Інтернеті. явно зобов'язуюсь не продавати дані користувача третім особам і лише передавати інформацію. на основі необхідності знати, забезпечення можливого рівня анонімності в Інтернеті. явно зобов'язуюсь не продавати дані користувача третім особам і лише передавати інформацію. на основі необхідності знати, забезпечення можливого рівня анонімності в Інтернеті.
Великі сегменти ринку підриваються існуючими рішеннями
Електронна комерція користується неперевершеним зростанням, серед деяких найцінніших у світі компаній, що ведуть гру (наприклад, думаю про Amazon). Величезні ресурси вбудовані в розробок платіжних рішень, які намагаються мінімізувати складність процесу оформлення замовлень та максимізувати переходи для торговців.
Забезпечуючи кращі практики на ринку, Safein прагне зробити ще один крок і надати справді інтегровані рішення з фіатичними та крипто-валютними платежами, а також легке та безпечне керування цифровими ідентифікаторами в одному місці. Таким чином, послуги KYC та неефективна та недорога автентифікація для недосталих частин ринку електронної комерції - непристойні або регульовані торговці (обмін валют, ставки, цифровий хороший продавець тощо). Незважаючи на те, що переваги цього сегменту ринку дуже чіткі, Safein зможе успішно конкурувати за інші вертикалі для користувачів та продавців через його революційну пропозицію про вартість продукту.
Коротше кажучи, команда Safein амбіції в кінцевому рахунку, дозволить клієнтам онлайн, щоб правильно забезпечити і керувати особисті дані використовуються для електронної комерції: є миттєвий доступ до оплати за послуги в будь-якій валюті, яку вони хочуть, без затримки KYC або депозитний платіж. Жодна з існуючих рішень не може запропонувати це.
ми слухали спільноту, і сьогодні ми раді оголосити про якісь цікаві новини. Позначте свій календар, як Safein Easter 🐣 цього року приходить 3 квітня о 13:00 UTC, коли ми офіційно запускаємо Safein Pre-ICO! Він буде складатися з 2 етапів, і в цілому буде продано 22 500 000 SFN-жетонів. Попередня ICO триватиме 14 днів або до досягнення межі Pre-ICO - 2000 ET.
Ми розділили Pre-ICO на 2 частини:
Етап № 1, де початкові токени SFN для 12 000 000 буде продано зі ставкою 1 ETH = 12 000 SFN-токенів,
Етап № 2, де 10 500 000 SFN-токенів буде продано за 1 ETH = 10 500 SFN.
Також було скореговано курс ICO, щоб врахувати зміни рівня ETH і дозволити нашій громаді придбати більше токенів.
Головне ICO буде запущено 25 квітня 2018 року о 13:00 UTC. Softcap (inc-ICO) встановлено до 6000 ETH, Hardcap - 40 000 ETH. В цілому 322,5 млн (322,5 млн) лексеми SFN (32,25% від загального обсягу поставок) буде продаватися по Crowdfunding платформі Safein.
Білий список
Для участі в Pre-ICO і ICO, всі користувачі повинні підтвердити свою особистість в платформі Safein.com .. Безкоштовний комплексний крок за кроком буде розділений на наших соціальних ЗМІ 21 березня, але якщо у вас є які-небудь питання або питання, будь ласка, не соромтеся запитати безпосередньо на телеграму - наші менеджери спільноти тут, щоб допомогти вам 24/7 💪
PS На жаль, внесок громадян / громадян США неприйнятний через ризик регулювання.
Це на сьогоднішній день! Чекайте на останні новини від Safein і не забудьте приєднатися до нашої спільноти за посиланням нижче.
Веб-сайт: https://safein.com
Середній: https://medium.com/safeincom

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Вечные надежды и то, как они помогают реализовать свою мечту о будущем

Rxeal ICO Review - Нерухомість на Blockchain

ALCEDO - Создание цифровой валюты в повседневной жизни